GRUP ȚINTĂ

Natura și dimensiunea grupului țintă sunt luate în considerare în funcție de tipul şi complexitatea activităţilor propuse a fi implementate și de resursele puse la dispoziție prin proiect. Grupul tinta al proiectului este format din:

32 Asociații și Fundații, inclusiv Federatii înființate în conformitate cu OG 26/2000 privind asociațiile și fundatiile, care în conformitate cu documentele statutare (act constitutiv/statut) au ca și obiective implementarea de măsuri specifice pieței muncii (stimularea prin măsuri de informare, consiliere, mediere pe piața muncii, formare profesională a adulților, ocupare pe cont propriu prin antreprenoriat, stimularea dialogului civic pe piața muncii). Cele 32 de organizații vor beneficia, de acțiuni de creștere a capacității prin măsuri de sprijin organizațional, planificare, digitalizare, optimizarea fluxurilor strategice etc., și de vizibilitate în dialogul civic și rețele/parteneriate de profil.

160 Membri specialiști ai partenerilor sociali (Asociații/ Fundații/ Federații descrise anterior). În această categorie includem personalul angajat în cadrul acestora care conform fișei postului are atribuții în domeniul pieței muncii, voluntari care conform contractului de voluntariat au atribuții în domeniul pieței muncii, membrii ai organelor de conducere, membrii ai Comisiilor de dialog social/civic nominalizat la propunerea unei organizații dintre cele descrise anterior.

Activitățile proiectului au fost  proiectate în acord cu tipologia de grup țintă descrisă mai sus. Pe parcursul celor 24 de luni de implementare, entitățile care vor forma grupul țintă și reprezentanții acestora vor fi implicați în activitățile următoare:

A1. Acțiuni care vizează îmbunătățirea capacității și digitalizarea organizațiilor societății civile

A.1.1. Intervenție integrată pentru îmbunătațirea capacității și digitalizarea organizațiilor societății civile

A2. Sprijin pentru dezvoltarea și implementarea de parteneriate pentru ocupare și formare

A.2.1. Dezvoltarea și implementarea de parteneriate pentru ocupare și formare

A3. Acțiuni de formare, evaluare și certificare a rezultatelor formării

A3.1. Formarea membrilor specialiști ai organizațiilor societății civile

A4. Organizarea de campanii și acțiuni de informare și conștientizare pentru promovarea serviciilor pieței muncii

A4.1. Organizarea de campanii/acțiuni de informare și conștientizare pentru promovarea serviciilor pieței muncii

A5. Acțiuni inovative pentru creșterea participării organizațiilor societății civile la consolidarea dialogului civic național și european, inclusiv prin activități de cooperare transnațională și transfer de bune practici

A5.1 Cooperare transnationala si transfer de bune practici

A6. Managementul Proiectului

A6.1. Coordonarea generală a implementării proiectului

A6.2. Cheltuieli indirecte. Măsuri de informare și publicitate a proiectului și activități administrative