GRUP ȚINTĂ
Natura și dimensiunea grupului țintă sunt luate în considerare în funcție de tipul şi complexitatea activităţilor propuse a fi implementate și de resursele puse la dispoziție prin proiect. Grupul tinta al proiectului este format din:
32 Asociații și Fundații, inclusiv Federatii înființate în conformitate cu OG 26/2000 privind asociațiile și fundatiile, care în conformitate cu documentele statutare (act constitutiv/statut) au ca și obiective implementarea de măsuri specifice pieței muncii (stimularea prin măsuri de informare, consiliere, mediere pe piața muncii, formare profesională a adulților, ocupare pe cont propriu prin antreprenoriat, stimularea dialogului civic pe piața muncii). Cele 32 de organizații vor beneficia, de acțiuni de creștere a capacității prin măsuri de sprijin organizațional, planificare, digitalizare, optimizarea fluxurilor strategice etc., și de vizibilitate în dialogul civic și rețele/parteneriate de profil.
160 Membri specialiști ai partenerilor sociali (Asociații/ Fundații/ Federații descrise anterior). În această categorie includem personalul angajat în cadrul acestora care conform fișei postului are atribuții în domeniul pieței muncii, voluntari care conform contractului de voluntariat au atribuții în domeniul pieței muncii, membrii ai organelor de conducere, membrii ai Comisiilor de dialog social/civic nominalizat la propunerea unei organizații dintre cele descrise anterior.
Activitățile proiectului au fost proiectate în acord cu tipologia de grup țintă descrisă mai sus. Pe parcursul celor 24 de luni de implementare, entitățile care vor forma grupul țintă și reprezentanții acestora vor fi implicați în activitățile următoare: